Juli - Nederland!! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu Juli - Nederland!! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu

Juli - Nederland!!

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 September 2012 | Verenigde Staten, Sandwich

Lieve allemaal!

Wat lang geleden dat ik een verslag heb geschreven..

Ik ga beginnen waar ik gebleven was en dat is al een tijd terug maar ik wil de maanden Juli en Augustus niet overslaan! Het weekend van 7 Juli ging ik naar Pennsylvanie naar de ouders van Lauren. Het was dat weekend erg lekker weer en natuurlijk lag ik dan ook bij het zwembad. Dat weekend heb ik niet heel veel bijzonders gedaan, het is meestal lekker relaxen en lekkere dingen eten.. Want Oma kan heerlijk koken en bakken.
Week van 9 Juli: deze week is er aardig veel gebeurd.. Ik hoefde deze week maar 2 hele dagen te werken en de andere dagen maar een paar uurtjes. Ik ben met Adonya en Sidney lekker gaan wandelen en we zijn naar een snoepwinkeltje (eigenlijk gewoon een buurtsuper maar daar verkopen ze snoepjes dus noemen we dat de Candystore) gegaan om wat snoepjes te kopen. Donderdag ben ik gaan sporten en had ik een cake gebakken omdat ik 's avonds een picknick had in Hingham wat tegelijker tijd ook m'n clustermeeting was. Het was erg gezellig maar ben wel 's avonds lek gestoken door de muggen waar ik eigenlijk pas 2 dagen later achter kwam. Mijn muggenbulten waren echt gigantisch! Zaterdagochtend moest ik een paar uurtjes werken en daarna hadden laura en ik afgesproken om naar het winkelcentrum in Braintree te gaan en daarna door te gaan naar Boston want daar hadden we verjaardag en bleven ook in Boston slapen. Na het shoppen volgde ik Laura op de snelweg naar het treinstation om vanuit daar naar Boston te gaan. Maar we kregen er onverwachts iets tussen, we kregen samen een ongeluk! Huh wat is er nu gebeurd!? Ja dat zal ik even uitleggen: Op de snelweg was het erg druk, de auto voor Laura zag niet dat 2 banen samen gevoegd werden waardoor hij moest remmen, laura zag dat en kon net op tijd remmen, maar ik had geen tijd meer om te remmen waardoor ik met mijn auto op haar in beukte. Natuurlijk schrok ik en begon ik te huilen, terwijl mijn tranen over mijn wangen rolden volgde ik haar verder naar een parkeerplaats bij het treinstation. Daar bekeken we ieders auto en heb ik gelijk Santiago en Lauren gebeld om te vragen wat ik moest doen. M'n eerste ongeluk en dan ook nog in een ander land waar ik niet weet hoe of wat en met een auto die niet van mij is! Gelukkig had laura's auto bijna geen schade maar mijn auto zag er niet uit! Lauren en Santiago waren erg lief en absoluut niet boos. Het belangrijkste was dat ik oke was en Santiago heeft nog gezegd: It's gonna be ok, just bake me some cookies. Haha. Ik was ontzettend blij met hun reactie en heb wel 100x gezegd dat het me spijt.
Laura en ik zijn toen naar de Cape gereden (gelukkig kon mijn auto nog rijden) om de auto thuis te brengen. Daarna weer terug naar Braintree op weg naar Boston! 's Avonds hadden we super gezellige verjaardag! Zondag lekker ontbeten bij Starbucks en en daarna weer terug naar huis gegaan. 's Avonds toen Lauren en Santiago thuis kwamen, kwamen ze lachend binnen! Ze hadden het veel erger verwacht. Ik was er zo blij mee dat ze niet boos waren! Daarentegen waren de Hostparents van Laura wel erg boos terwijl zij er amper wat aan kon doen..

Week van 16 Juli: gewerkt:
ma 01.30-15.30, Di 07.30-18.00, woe 07.30-18.00, do vrij!! vr 07.30-14.00. Deze week lekker gewandeld met de meisjes, geknutseld, zooquarium geweest, filmpjes gekeken. Vrijdag ben ik samen met Laura in Kingston @ foodcourt wat gaan eten en daarna naar de bios geweest, Batman rises!! Zaterdag ging ik samen met Laura, Nadine, Jam en een stel uit frankrijk naar een BBQ op Georges Island in Boston speciaal voor mensen uit Europa! Super lekkere dag met veel gezellige mensen en heerlijk weer! Ik bleef zaterdag ook weer slapen bij Nadine dus we bedachten om te gaan stappen in Boston! Zondag weer een ontbijt bij starbucks en 's avonds ben ik uit eten geweest met Karolina in Main street in Hyannis wat super gezellig is met al die restaurantjes en winkeltjes. Maandag 23 gewerkt en ben ik met de meisjes naar Hyannis gegaan om lekker even te wandelen en een ijsje te eten. Dinsdag 24 verder m'n koffer ingepakt want de volgende dag ging ik al naar Nederland voor bijna 3 weekjes!

Woensdag: Naar Nederland!!
Het was niet een leuke reden om terug naar huis te gaan maar wat had ik er zin in om iedereen weer te zien!! Nadat Lauren en de meiden me hadden weg gebracht en ik was ingecheckt kon het lange wachten beginnen!

Donderdag 26 t/m dinsdag 31 Juli:
Ik kwam dond om 08.00 uur 's ochtends in Amsterdam aan waar ik op gehaald werd door mn lieve ouders, Rianne, Niels en Adeo! Alsof ik ze gisteren nog had gezien. Daarna even koffie gedronken bij starbucks. **love starbucks** 's Middags kwamen m'n lieve opa en oma langs!
Had niet heel erg last van een jetlag, heb alleen een uurtje geslapen 's middags. 's Avonds een lekker BBQ thuis en later die avond met Rianne, Niels en Adeo naar het strand gefietst. Wat was het lekker om weer op de fiets te zitten. Op het strand heel veel foto's gemaakt en de zonsondergang gezien en uiteindelijk allemaal in ons ondergoed in de zee gaan zwemmen, haha.
Vrijdag: 's ochtends m'n lieve collega's en kindjes gezien op m'n werk! Was echt super om daar weer even te zijn. 's Middags ben ik met Rianne gezellig even Naaldwijk in geweest en zijn we ergens gaan drinken.
Zaterdag: Sushi in Den Haag met mams en rianne! Super om weer goeie sushi te eten @ Sumo! Mama en ik hebben toen een pandora hartjes ring gegeven, die we nu alledrie hebben. Heb hem elke dag om!
Zondag: Lekker een echte rustdag! 's Middags kwamen m'n lieve vriendinnetjes Marieke en Kim langs, 's avonds zijn we lekker op het strand gaan eten en heel veel bijgekletst!
Maandag: Dit was echt een top dagje! We zijn met gezin en aanhang naar Blijdorp geweest en daarna op het strand Tapas gaan eten. Het weer was super lekker en we hebben veel gelachen!

Woensdag 1 t/m donderdag 9 augustus.
Deze week waren we elke dag in het ziekenhuis in Amsterdam te vinden. Omdat we dichtbij Rianne wilde zijn hadden we een stacaravan vlakbij A'dam gehuurd. Donderdag was de operatie, voor mij was dit een hele emotionele dag.. Je ziet je zusje alleen de OK in gaan terwijl je het liefst met haar mee zou willen gaan. 's Middags nadat het ziekenhuis had gebeld en verteld hadden dat alles goed was gegaan en dat we per tweetal haar mochten bezoeken op de IC zijn we gelijk naar de IC gelopen, we waren natuurlijk allang in het Ziekenhuis. Op het moment dat je haar ziet liggen aan de beademing en draden doet dat zoveel met je.. Ja, ik was ontzettend blij dat ik thuis was. De dagen erna waren moeilijk voor Rianne, voor ons om haar zo te zien maar gelukkig ging het elke dag steeds een stukje beter! Laatste dagen stukjes lopen en even beneden wat eten en drinken. Op een gegeven moment zaten we met haar heel hard te lachen om de dingen die ze gezegd heeft toen ze net wakker was en toen ze nog morfine kreeg. Gelukkig is alles goed gegaan en hersteld ze nu thuis bij mijn ouders.

De dagen erna is veel familie thuis nog op bezoek geweest om te kijken hoe het met rianne is en om mij gedag te zeggen want ik ging alweer snel naar huis! Ik ben met Mariette en Maaike nog heerlijk sushi wezen eten en gaan stappen in Den Haag. Dat was erg gezellig! en zeker als ik weer thuis ben voor herhaling vatbaar!

Zaterdag 11 aug zijn Marieke, Kim en ik wezen high tea-en in Schiedam. Lekker buiten in heerlijk weer high tea-en is echt een aanrader. Lekkere hapjes en heel veel kletsen is super. De dagen erna m'n koffer ingepakt met souvenirs voor m'n lieve familie. Maandag nog even met mn moeder wat dingetjes wezen shoppen.

Terug gaan naar Amerika was niet moeilijk omdat ik al wist waar ik terecht kwam. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ben zo blij dat ik bij deze familie zit! Je hoort zoveel verhalen van andere au pairs en heel veel au pairs zijn al van families veranderd.

Mis jullie! Dikke kus

  • 09 September 2012 - 09:16

    Miranda Van Bilsum:

    Hey lieve Robin, leuk om van je te vernemen! Helaas was ik zelf op vakantie toen jij in Nederland was. Maar er komt vast een volgende keer! Je hebt het goed getroffen; fijn te lezen dat het goed met je gaat. Hartelijke groetjes, Miranda

  • 09 September 2012 - 09:36

    Mams:

    Ha schat, fijn om te lezen dat je de leuke dingen rond rond Rianne's operatie allemaal nog weet, vaak vergeet je die een beetje als je in een heftige periode zit. Gelukkig hebben we ook nog foto's!!! :)
    Liefs, je mams xx

  • 10 September 2012 - 20:58

    (tante) Petra:

    Hoi Robin, leuk weer een verslag van je te lezen! Ik vond het heel gezellig om je weer eens 'in het echt' te zien en te spreken. Ik hoop dat je in Amerika ook weer snel gewend was, maar dat zal wel met zo'n lieve hostfamily. Groetjes en liefs, Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sandwich

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 14898

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: