November en December - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu November en December - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu

November en December

Blijf op de hoogte en volg Robin

01 Januari 2013 | Verenigde Staten, Hyannis

In november en december is niet zoveel aan de hand geweest dus dit zal dan ook niet een heel lang verslag worden. Begin november gingen m´n ouders weer naar huis dus het was wel weer even wennen om weer alleen te zijn en geen kopjes koffie in de ochtend meer te drinken! Dus begon het ''gewone'' leven weer! Weekend van 17 nov ben ik met m'n hostfam weer mee geweest naar Pennsylvania wat natuurlijk weer erg gezellig was met veel lekker eten. Donderdag 22 nov was thanksgiving en zijn we naar Providence geweest naar opa en oma. Thanksgiving draait ook vooral om lekker eten dus je kan je wel voorstellen dat ik weer veel en lekker gegeten hebt! 's Avonds ben ik naar huis gereden omdat de volgende dag black friday was.. dat betekend dat de winkels 's nachts om 01.00 open gingen met mega kortingen! Voordat ik 's nachts naar de mall in Hyannis ging heb ik eerst even geslapen wat niet echt lukte omdat ik wist dat ik er over een paar uur er alweer uit moest.. Toen ik om 01.00 in de mall viel het me erg tegen, de kortingen waren niet spectaculair! Dus ging ik weer naar huis! Het weekend was ik lekker vrij. De week erna heb ik Emma en Cloe vaak gezien, lekker 's ochtends of 's avonds ergens gegeten!

December was erg druk maar vooral druk voor mijn hostfamily waardoor het voor mij ook druk werd. Overal kerstmuziek, de kerstman, cadeautjes, noem maar op! Op 25 november hadden we ons eerste kerstactiviteit/uitje, we gingen naar de Heritage gardens in Sandwich waar het erg mooi in de kerstsfeer was versierd en waar de kerstman natuurlijk ook was! Dat was erg gezellig, wel koud maar gezellig! Zaterdag 1 december snow in Boston! Emma, cloe en ik gingen naar Boston. Onderweg naar Boston ging het sneeuwen wat voor Emma helemaal leuk was want ze had het nog nooit zien sneeuwen. Zondag weer een uitje met mn familie maar nu ook met opa en oma uit RI. We gingen met de Polarexpres trein van Sandwich naar de Noordpool, naar de kerstman! Als je de kinderfilm Polarexpres hebt gezien weet je precies wat ik bedoel en watvoor sfeer het was. In de trein kregen we warme chocolademelk en een chocolatechip cookie. Na ongeveer een uurtje rijden kwam de kerstman in de trein. Was een erg leuk tripje! 'sAvonds lekker pizza en goede wijn gehaald. Op 4 dec had ik mijn eerste helft van mijn bakcursusfinal, bakken van mijn cake, frosting en vulling alvast maken voor de week erna. De week erna moest ik de cake afmaken, het verliep niet hoe ik wilde maar haalde toch een A voor mijn Final! Blijblijblij, 3 credits erbij en niet meer naar school! Vond de bakcursus erg leuk en zou het zo weer doen!

Deze maand leuke dingen geknutseld met de meiden, sneeuw op de ramen gespoten, babypotjes geverfd waar waxinelichtjes in kunnen. Santiago en Lauren vonden het allemaal erg leuk!
Ik heb erg veel pakketjes gehad deze maand! Veel lekker Sinterklaaslekkernijen, wat was ik daar blij mee zeg! En heb het nog steeds niet op. Ben erg verwend deze maand, dank jullie wel! En dan kerst! Ik zelf heb met mn hostfam 3X kerst gevierd, dat betekend 3X cadeautjes uitpakken... 1x bij opa en oma in RI, 1x bij onszelf thuis en 1x bij opa en oma in PA! Dat was heel gezellig maar ook een beetje teveel van het goede... Zo ontzettend veel cadeaus hebben die meiden gekregen! Adonya vond het op een gegeven moment gewoon teveel en wilde geen cadeautjes meer uit pakken. Dan deden we de rest van de cadeautjes na hun slaapje of de volgende dag. Voor kerst heb ik ook hele leuke cadeautjes gekregen waar ik erg blij mee was! Handschoenen, zeep, oordopjes, ringen, hele leuke maatlepels in de vorm van een cupcakes n.a.v mn bakcursus en een bonus van Lauren en Santiago! Ben flink verwend! Oud en nieuw heb ik bij cloe samen met een au pair gevierd. Lekker zelf gemaakt dinner met oesters, franse kaasjes en andere lekkere dingetjes! December was een geslaagde maand, wel erg druk maar erg gezellig met z'n allen!

Dikke xxxx



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hyannis

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 14855

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: