June! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu June! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu

June!

Door: robininamerika

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 Juli 2012 | Verenigde Staten, Sandwich

Hi allemaal!

Zo hehe daar ben ik weer met een verslag! Heb heel juni niet geschreven omdat de tijd zo snel gaat en had afgelopen 2 weken amper internet... Bummer! Ik ga natuurlijk wel alles vertellen wat ik meegemaakt heb maar niet per dag maar per week anders wordt dit echt een boekwerk!

Ik was gebleven bij donderdag 31 Mei! Ik had super veel zin in deze dag omdat ik met het lekkere weer lekker vrij was maar eigenlijk meer doordat ik mijn vriendinnetje Maaike uit Nederland zou zien!! Zij logeerde met een vriend (Rody) bij vrienden in New York dus leek het ons een goed idee nu zij en Rody ook in Amerika was om af te spreken tussen NY en The Cape en dat werd: New London! We hadden afgesproken bij een soort van strandpark waar je lekker op het strand aan de zee kan liggen, lunchen, sporten etc. Het was best raar maar ook zo normaal om elkaar te zien! Alsof het vorige week was dat we elkaar nog hadden gezien! We zijn eerst wat wezen lunchen en daarna lekker gaan liggen aan het strand en heel veel bijgekletst ;) en natuurlijk foto's gemaakt! haha. 's Avonds zijn we met z'n 3-en ergens gaan dinneren wat erg lekker was. Deze dag was super!

Vrijdag 1 juni ben ik met de kids naar Zooquarium geweest wat altijd erg leuk is als het lekker weer is! Zaterdag heb ik me eindelijk in geschreven bij een bibliotheek waar ik tot nu toe nog eigenlijk geen gebruik van heb gemaakt... en zondag moest ik een paar uurtjes werken en ben ik gaan knutselen met Adonya.

Week van 4 Juni: Deze week moest ik 3 hele dagen werken en ben ik met de meiden naar The Mall, Cape Cod's childrens museum geweest en lekker wezen buiten spelen en wandelen in het heerlijke weer! Donderdag heb ik mijn DS2019 formulier wat onderdeel is van mijn visum opgestuurd naar AU Pair in Amerika om toestemming te krijgen om te reizen buiten Amerika. Wat dat betekent is dat als ik binnenkort na mijn korte tripje naar Nederland weer terug ga naar Amerika en ik heb geen reistoestemming dat ik dan Amerika niet meer in kom... of heel moeilijk. Dus dat heb ik maar even gedaan! Het weekend ben ik met mijn Hostfam naar de grandparents in Pennsylvania gevlogen voor een poolweekend! Vrijdag zijn we lekker uit eten geweest bij de Japanner met z'n allen. Het is altijd erg gezellig met de familie en dit weekend was het heerlijk om te zonnen en af te koelen in het Zwembad!

Week van 11 Juni: Deze week had ik weer andere tijden die ik moest werken. Elke week is het verschillend omdat Lauren verschillende dagen werkt. Mij maakt het nooit zoveel uit welke dagen ik werk, ben erg flexibel ;). Santiago was dinsdag jarig dus had met de meiden een leuk cadeautje geknutseld en heb donderdag een lekkere Hollandse appeltaart gebakken voor hem! Hij vond beide cadeaus zo leuk dat hij me bleef bedanken, haha! Woensdag samen met mijn lieve moeder via de skype de EK voetbalwedstrijd Ned-Duits gezien. Dat was erg gezellig! Vrijdag samen met Laura naar de film Snow White geweest, ik ga nu ook vaker naar de film dan in Nederland! En het weekend eigenlijk niet zoveel gedaan, ff lekker relaxed.

Week van 18 Juni: Maandag 18e, pakje en wat kaarten verstuurd naar Nederland die verrassend snel in Nederland waren! Deze week was het ook veel heter dan normaal en moest er echt wel even aan wennen! Het kan hier echt wel 40 graden worden hier! Maarja in de winter kan het dan ook echt koud worden met veel sneeuw, brrr. Verder deze week koekjes gebakken met Adonya en op m'n vrije dagen wat wezen winkelen. Zaterdag met Laura wezen dinneren @ Joe's en daarna naar de film That's my Boy geweest. Zondag hadden we een counselers meeting met andere cluster groepen in Boston! We gingen kayaken, was echt heerlijk was! Lekker in de zon midden op een meer genieten! 's Middags ben ik met de meiden van m'n clustergroep Boston ingegaan om bij Cheesecake Factory te eten en wat te gaan shoppen.

Week van 25 Juni: Jeetje wat ging deze maand snel! Dat is mooi want dat betekent dat ik het nog steeds erg naar mijn zin heb hier. Deze week heb ik niet zoveel gewerkt, alleen maandag de hele dag en ben ik met Adonya en Sidney naar Zooquarium is geweest en ja ik kan er ook geen genoeg van krijgen, haha! Ook 3 keer wezen sporten deze week. Dit is ook de week van het Montreal weeeeekend!! Wiehoe! We vertrokken vrijdag 13.30 uur met de bus en andere Au Pairs en waren Zondag 20.30 uur weer terug. Dit weekend was een super, crazy weekend! Heel het weekend waren we met 2 andere meiden die ook in onze kamer sliepen. Vrijdagavond gingen we naar een nachtclub wat geen "normale" nachtclub was... We waren blij dat er knappe mannen waren en dat niet alle meiden op hoge hakken liepen... Na wat shotjes te hebben gehad en even gedanst te hebben kwamen we erachter dat dit een Gayclub was! (waar gelukkig ook wel hetero mannen liepen) haha. Zoveel gelachen en gedanst. Dit was een avond om niet te vergeten! De volgende dag na 4 uur geslapen te hebben kregen we een bustour door Montreal. Montreal is een onwijs leuke stad met een mondern en europees gedeelte. 's Middags zijn we gaan beetje gaan rondlopen en winkelen(ofcourse!). Zaterdagavond zijn we naar een nachtclub geweest wat bovenop een gebouw was, mega groot terras dus! Dat was erg leuk want we konden zo heel Montreal zien. Maar ook dit was een een crazy night! We zeggen dan ook What happens in Montreal, stays in Montreal!! De volgende ochtend zijn we ergens lekker wezen ontbijten en de bus vertrok om 13.00 uur terug naar Amerika. Lekker geslapen in de bus want dat had ik wel even nodig.

Week van 2 July: En het is July! Maandag en dinsdag moest ik werken en het was mooi weer dus heb ik een badje gemaakt voor Adonya waar ze lekker in kon spelen en Sidney en ik zaten op een kleedje ernaast. Was niet te heet, het weer was precies goed! Woensdag was het Fourth of July: Independence day! Big Party everywhere in America. Ik en 3 andere meiden gingen naar Boston om het daar te "vieren" Jennifer Hudson en het vuurwerk te zien! Het was super heet die dag terwijl ze voorspelde dat het zou gaan regenen! :( we hadden wel even wat afkoeling kunnen gebruiken. Maar goed toen zon weg was na 6 uur was het eindelijk goed, haha. Rond een uur of 10 's avonds kwam het vuurwerk wat erg mooi was maar dat kwam niet alleen, ook de regen kwam nu met bakken uit de lucht!

Eerder in mijn verslag vertelde ik over mijn DS2019 formulier en mijn korte tripje naar Nederland... Mijn lieve zus heeft een hartoperatie nodig en natuurlijk wil ik dan thuis bij mijn familie zijn en er voor haar zijn. Ik vlieg 25 July naar Nederland en 14 Augustus weer terug naar Amerika. Maar ik heb er ontzettend veel zin in om even thuis te zijn en iedereen weer te zien!
Ik heb het nog zo naar mijn zin hier in Amerika en bij mijn Hostfamily dat ik zeker weet dat ik mijn Au Pair jaar wil afmaken!

Vandaag vrijdag 6 Juli zijn mijn lieve pap en mam 28 jaar getrouwd!! Gefeliciteerd!!

Dikke kusxxxx















  • 06 Juli 2012 - 07:07

    Denise:

    En weer ben ik jaloers!!! ;-) echt gaaf hoor allemaal!! En fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt, anders ging het natuurlijk weer erg langzaam. Je doet ook wel echt super leuke tripjes enzo!! Sterkte met je zusje en ik wacht weer op je volgende verslag, vind het echt leuk om te lezen!
    Xxx denise

  • 07 Juli 2012 - 08:38

    Mammie:

    Lieve Robin,

    heb weer erg genoten van je verhaal. Ik heb 't gevoel dat ik 't al een beetje ken daar door je verhalen en natuurlijk door onze vele (skype en app) gesprekken. Maar ik ben wel blij dat in je volgende verslag zal staan dat je hier bent (geweest).

    Liefs en dikke kus, je mams xxxxxxxxxx

  • 09 Juli 2012 - 20:13

    Jose:

    Lieve Robin, Ontzettend leuk om je verhalen weer te lezen, wou dat ik nog 24 jr was... fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt,en het lukt je echt wel om je au pair jaar vol te maken,geniet van de dingen die je doet kan niemand je meer afnemen, fijn dat je naar huis komt voor Rianne en natuurlijk voor je ouders en Niels en de rest van de familie,kunnen jullie met elkaar ook nog wat leuks doen voordat Rianne geopereerd wordt.Wij gaan 21 juli met vakantie maar zien je nog als we terugkomen,leuk om je dan weer te zien.Veel plezier nog en tot gauw dikke xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sandwich

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 14894

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: