America and Canada! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu America and Canada! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu

America and Canada!

Door: robininamerika

Blijf op de hoogte en volg Robin

30 Mei 2012 | Verenigde Staten, Sandwich

Halloooo lieve allemaal!

Donderdag 3 mei ging ik eindelijk lekker Hollands koken voor het hele gezin. Ik had gehaktballen, appelmoes, Hutspot van aardappels en broccoli en als toetje rabarber gemaakt! Het was een hele rit maar gelukkig had ik hulp van mijn lieve moeder! Tijdens het eten vertelden m´n hostparents dat ze het echt super lekker vonden. Daar was ik natuurlijk erg blij mee! De gehaktballen (met dank aan mijn lieve paps) en de appelmoes vonden ze het lekkerst! Vrijdag 4 mei moest ik van 07.30 tot 17.30 uur werken en ben ik 's ochtends met de meiden naar de Mall in Hyannis geweest en hebben we de gebruikelijke route gelopen. Vandaag was het Dodenherdenking en ofcourse heb ik om 20.00 uur (jullie tijd) meegedaan aan de 2 min stilte. 's Avonds ben ik samen met Laura en Rebecca (au pair van Culture Care) uit eten geweest bij Red Robin. Dat was erg gezellig alleen waren ze vergeten om mijn lekkere hamburger op te schrijven en ik kreeg daardoor mijn burger later.... Na even wachten gelukkig toch nog gekregen en omdat ze me waren vergeten... kreeg ik mijn burger gratis! Hoefde ik alleen m'n cocktail te betalen! Zaterdag 5 mei was het weer tijd voor school en moest ik mijn huiswerk (biografie van Mary Dyer) inleveren. Na 6 uur slaapverwekkende geschiedenis van Amerika te hebben aangehoord zijn we lekker bij Panera Bread gaan eten en 's avonds naar de film: Lucky one geweest. Zondag 6 mei heb ik heerlijk uitgeslapen en gezellig met m'n Zus geskyped! Word er altijd weer blij van als ik familie of vriendinnetjes spreek! 's Middags zijn Laura en ik naar Boston geweest en hebben we onze eerste Hot Dog gegeten en heb ik een boston red sox PJ broek gekocht. Maandag 7 mei ben ik met de meiden heel de dag buiten geweest: 's ochtends naar Zooquarium geweest, wat echt super leuk is als het lekker weer is! En 's middags heerlijk buiten gespeeld. Dinsdag 8 mei hebben Adonya en ik weer gezellig koekjes gebakken en heb ik samen met de meiden moederdagcadeautjes gemaakt voor mama Lauren. Toen ze allebei tussen de middag lekker lagen te slapen heb ik nog even met mams en Kim geskyped! Woensdag 9 mei was mijn lieve vriendinnetje Marieke jarig en heb ik naast mijn werkdag van 07.30 tot 17.30 heel de dag aan haar gedacht ;). Ook vandaag weer geskyped met pap en mam, dat skypen duurt dan ook gelijk 1,5/2 uur wat heel gezellig is! Donderdag 10 mei paar uurtjes 's middags gewerkt en spullen gepakt want dit weekend ging ík naar Niagara Falls!!! De bus vertrok 09.00 uur in Newton dus het was makkelijker om donderdag bij Laura te blijven slapen. De volgende dag ging de wekker om 05.00 uur omdat we om 06.30 bij Lara moesten zijn... Nadat we mijn auto geparkeerd hadden bij Lara zijn we 5 andere meiden gaan ophalen die ook naar Canada gingen! Wat ik eigenlijk helemaal vergeten ben te vertellen (behalve tegen Kim ;)) is dat we op de heenweg naar de bus in Newton een ongelukje hadden op de snelweg... Niks ernstigs gelukkig alleen wel een aardige deuk in de auto. Na 2 uur in de auto gezeten te hebben zaten we ook nog 10 uur in de bus.. Pff dat was nog een rit zeg! Gelukkig konden we filmpjes kijken en zijn we 3 keer gestopt. Om half 7 kwamen we aan bij ons hotel in Niagara Falls. We sliepen met 4 meiden(Laura, Lara, Melanie en ik) op 1 kamer wat prima was! Snel onze spullen uitgepakt en om gaan kleden want onze avond kon beginnen! Eerst hebben we lekker cocktailtjes gedronken en gegeten bij Hard Rock Café en daarna zijn we naar de Nachtclub "Rumours" gegaan. Dat was echt een super avond/nacht! Leuke Canadese mannen, lekkere muziek en alle au pairs waren dronken! In Amerika mag je pas alcohol drinken als je 21 jaar bent maar in Canada is dat 19 jaar! Om 02.00 uur ging de nachtclub dicht maar wij lagen pas in bed om 05.00 uur, haha. Om 07.00 uur ging de wekker weer omdat we de volgende dag de tour bij de Niagara Falls hadden en ik was absoluut niet moe met maar 2 uurtjes geslapen te hebben. Tijdens de tour konden we achter de watervallen staan en daarna zijn we met een boot langs de watervallen gaan varen wat super was! Je kwam met de boot in een soort van mist met heel veel wind waardoor je zeikend nat werd, haha! Na de tour heb ik nog wat leuke souvenirtjes gekocht en hadden Laura en ik een date met Laura's nicht en 2 vriendinnen van haar die in Canada wonen. We gingen naar 2 wijnproeverijen, wat heel leuk was! We hebben lekker wat wijntjes gedronken. Om 16.00 uur gingen we lunchen/dineren in een leuk oud cafeetje. Zaterdagavond zijn we met 7 meiden naar Hard Rock Café geweest en hebben we daar natuurlijk weer Cocktailtjes gedronken! Daarna zijn we naar de Nachtclub Blush geweest wat ook erg gezellig was ondanks de mannen daar wat minder waren... Zondagochtend 13 mei hebben we een lekker ontbijtje bij Starbucks gehaald en stapte we om 11.30 uur de bus in terug naar Amerika! In Amerika waren we eigenlijk zo want de grens lag 2 minuten van ons Hotel, haha. Om 12.00 uur 's nachts lag ik weer lekker in mijn eigen bedje! Maandag 14 mei moest ik werken van 07.30 tot 17.30.. Na zo'n druk weekend was ik toch wel een beetje moe dus heb het gewoon lekker rustig gehouden deze dag. s 'Avonds was het wel een beetje jammer want ik werk officieel tot 18.30 maar dat kan uitlopen tot 18.00 uur dat vind ik geen probleem want ik zit hier toch. Maar nu werd het een uurtje later zonder dat dat de bedoeling was... Lauren en Santiago moesten allebei iets langer op hun werk blijven zonder dat ze dat van elkaar wisten. Dus daar zat ik dan! Gelukkig waren ze allebei thuis om 19.00 uur en hebben we lekker pizza besteld! Dinsdag 15 mei heb ik even gewerkt van 12.30 tot 15.00 uur. Daarna ben ik even wezen winkelen en heb ik een zwarte Michael Kors tas gekocht!! Ben zo blij! Maar het was wel een rib uit mijn lijf! Woensdag 16 mei weer ´s middags paar uurtje gewerkt en ´s avonds hadden we weer een clustermeeting. Het was gezellig om die meiden weer eens te zien en we hebben aardig wat zoete/lekkere dingen naar binnen gewerkt want Johanna was voor het laatst dus we hadden een soort van ice/cake party. Donderdag 17 mei zijn Karolina en ik wezen ontbijten bij Ihop(een pancake-restaurant), ik ben er nu eigenlijk wel achter dat ik de pancakes niet heel bijzonder vind en een beetje zompig.. jammer! Vrijdag 18 mei weer lekker een heel dagje wezen werken! ’s Avonds zijn Laura en ik uit eten geweest bij een Mexicaan en daarna naar de film geweest. Eindelijk de film Hongerspelen gezien, wat een matige film is dat zeg! Het boek is zo goed en als je dan de film ziet…. Je ziet zo goed wat ze eruit hebben gelaten of wat ze hebben veranderd! Erg jammer hoor. Vandaag bleef ik ook weer bij Laura slapen want we hadden de volgende dag school. Gelukkig laatste keer en na deze 6 uurtjes kregen we een Certificate of Completion! Daarna zijn we lekker naar Red Mango geweest om een Frozen Yoghurt te halen en lekker te relaxen in het zonnetje! ’s Avonds ben ik nog even wezen shoppen en heb ik eindelijk m’n casio horloge gevonden die ik al zolang wilde hebben! Gelijk gekocht natuurlijk. Na het shoppen heb ik onderweg naar huis m’n eerste MAC hamburgertje gegeten, jammie. Zondag 20 mei heb ik niet veel bijzonders gedaan en moest ’s middags ook even werken want Santiago en Lauren hadden een date met elkaar! Maandag 21 en dinsdag 22 mei niet zoveel gedaan: paar uurtjes gewerkt in de middag. Woensdag 23 mei moest ik weer heel de dag werken en ben ik met de meiden heel de dag lekker buiten wezen spelen. Donderdag 24 mei heb ik 2 uurtjes gewerkt en geskyped met mam en pap. En toen was het weer weekend! Altijd druk! Dit weekend had ik lekker een lang weekend! 4 dagen vrij (beetje mini vakantie). Het plan was dat Lauren en Santiago en de meiden naar North Carolina zouden gaan maar uiteindelijk ging Santiago niet mee want er was een mega groot probleem op zijn werk wat opgelost moest worden! Dus ik was helaas niet meer echt alleen thuis.. Santiago werkte ’s nachts en sliep overdag dus ik zag hem toch niet echt. Vrijdag 25 mei zijn Laura en ik wezen eten bij Cheescake Factory, dat was zooo lekker! Zat mega vol en heb m’n cheesecake toetje toen ook niet gegeten maar bewaard voor ontbijt voor de volgende morgen! Vrijdagavond zijn we ook naar de film What you expect when you’re expecting geweest. Dat was een grappige film maar had hem eigenlijk wel grappiger verwacht. Zaterdag 26 mei zijn we naar Braintreemall geweest en zijn we lekker gaan shoppen! Laura heeft een Ipad 2 gekocht en ben er nu ook wel over na aan het denken om een Ipad te kopen! Zondag 27 mei had ik met Anne een au pair uit Boston afgesproken om te gaan lunchen bij Joe’s. Zij en nog wat andere au pairs komen in de zomer op de Cape wonen. Maandag 28 mei was het memorial day, herdenken van de slachtoffers van de oorlogen die ooit in Amerika plaats hebben gevonden… Volgens mij niet echt een dag waar ze veel aan doen. Dinsdag 29 mei heb ik van 01.00 tot 15.30 uur gewerkt en lekker wat nederlandse series gekeken. Dat is wel erg leuk dat ik bepaalde series kan blijven volgen op rtlgemist.nl. Ook ’s middags met m’n ouders geskyped die lekker in Frankrijk op vakantie zijn! Daar zou ik nu ook wel willen zitten hoor. Woensdag 30 mei (vandaag) heb ik weer wat series gekeken, even gewerkt ’s ochtends/’s middags en lekker wezen wandelen met de meiden. Het zonnetje zie ik niet zoveel maar het weer is lekker, soms beetje benauwd jammer genoeg.

Morgen lekker een vrije dag!!
Liefsxx Robin

  • 30 Mei 2012 - 22:53

    Denise:

    Leuk weer hoor! Ben stiekem echt wel jaloers op je!! En ook zo grappig dat die film what you expect when you expecting hier nog uit moet komen en op reclames is en jij hem al gezien hebt haha!! Ik zei vanavond daar wil ik heen als hij er is! Je foto's zijn ook leuk! Leuke kids!
    Have fun en ik wacht op je volgende verhaal :-)
    En ik zwaai nog even op skype als je weer in de pauze met kim en marieke skypet ;)

    Xxxxx

  • 31 Mei 2012 - 04:49

    Mriekje:

    liefie..........liefffff dat je zo aan mij gedacht hebt op mijn bd hihi! kim en ik denken elke dag aan je en missen je enorm......maar vinden het wel fijn dat je het zo naar je zin hebt! we lezen met veel plezier je verhalen.........en zijn net als denise stiekem heel jaloers hihi!!!! lieve Robin geniet van al het leuks, en blijf zo leuk verslagen schrijven dan is het net of we er ook een beetje bij waren whaha! luf ya xxxxxx

  • 03 Juni 2012 - 08:51

    Mammie:


    Zooooo het duurde ff maar ik heb t "boek" toch uit.
    Wat doe jij toch veel leuke dingen daar, je hebt bijna een dagtaak om alles op te schrijven!
    Leuk voor ons en voor jou om later nog 's terug te lezen.

    Doeiii, dikke kus van je mamsie xxxxxxxxxx

  • 03 Juni 2012 - 10:02

    Julia PIjnenburg:

    Heey Robin, superleuk om weer eens wat van je te horen. Zo te horen heb je het super leuk daar! Veel plezier nog! De foto's zijn ook heel erg leuk trouwens! Kijk uit naar je volgende verslag!

    xxx je nichtje

  • 05 Juni 2012 - 10:48

    Petra Pijnenburg:

    Hoi Robin, leuk verslag weer joh! Jij maakt nog es wat mee. Geniet van een heerlijke tijd daar! Dikke kus van je tante X

  • 20 Juni 2012 - 20:02

    Celia:

    Hoi Robin,
    Ik heb natuurlijk al het een en ander gehoord over je tijd in Amerika, maar ben vanavond pas aan je reisverslagen begonnen. Wat geweldig om te lezen allemaal. Je boft maar met zo'n geweldig gezin, en wat maak je veel mee zeg! De foto's zijn ook allemaal erg leuk.Vanaf nu ga ik het zeker bijhouden....
    Veel plezier en groetjes van ons allemaal, Celia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sandwich

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 14897

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: