Home Alone with the Kids! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu Home Alone with the Kids! - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu

Home Alone with the Kids!

Door: robininamerika

Blijf op de hoogte en volg Robin

03 Mei 2012 | Verenigde Staten, Sandwich

Okee daar gaan we weer!

Maandag 16-04: ging mijn wekker om 06.40 uur en dan blijf ik altijd nog even 10 minuutjes liggen om wakker te worden want dit is best vroeg! Ik begon vandaag om 07.30 en doe dan lekker rustig aan, Santiago hoefde vandaag niet te werken dus was het helemaal relaxt! Het was prachtig weer dus zijn we ´s ochtends naar Heritage Museums geweest maar voordat we daar waren zijn we eerst even langs Marylou´s geweest om een icecoffee te halen want die zijn daar nog lekkerder dan de icecoffee´s van Dunkin Donuts! Heritage Museums is van de zomer erg mooi en leuk heb ik me laten vertellen: heel veel bloemen en een groot/leuk speelgelegenheid voor de kinderen wat gemaakt is van allerlei natuurlijke matarialen. Adonya wilde dus ook absoluut niet mee naar huis aan het einde van de ochtend, haha. Verder vandaag niet zoveel gedaan, om 17.30 uur was ik vrij. Dinsdag hoefde ik maar van 13.00 tot 15.00 uur te werken, 's ochtends even wezen joggen en 's middags naar de winkel Old Navy geweest en super leuke Timberland schoenen voor m'n broertje gekocht! Die stuur ik binnenkort naar huis! ;). Woensdagochtend met de meiden naar een playground geweest, om 14.00 uur wat ik vrij en ben toen naar Laura gereden, wat me zowat 2 uur heeft geduurd! Pfff normaal gesproken doe ik er een kwartiertje over om bij de brug te komen maar nu 1,5 uur! Wow wat duurde dat lang! Gelukkig was het lekker weer maar dat is gelijk ook de reden waarom het soms zo druk kan zijn...
Donderdag: Vandaag was m'n eerste dag echt alleen werken en het ging prima! Adonya is echt een schatje als de ouders aan het werk zijn. 's Ochtends met de meiden naar The Childrens Museum geweest waar Adonya zich lekker kan uitleven met al het speelgoed wat ze daar hebben. Lauren en Santiago zijn van veel speelplaatsen members dus dat is lekker makkelijk. Een hele werkdag ziet er voor mij zo uit:
06.40: de wekker gaat, nog even 10 min blijven liggen om wakker te worden maar daarna toch echt m'n bed uit..
07.30: overdracht van de ouders, hoe de meiden hebben geslapen, hoe laat Sidney de fles heeft gehad etc.. (ouders gaan naar hun werk)
07.30- +/- 09.30: kidsprogramma/disney filmpje kijken/ knutselen/ kleien, etc... (Adonya mag tv kijken wanneer ze wilt, een voordeel voor mij is dat ik nu alle Disney films kan kijken ;))
09.30-11.30: Naar een playground, Childrens Museum, Imagination Island etc..
11.30-12.30: Lunchen
13.00-15.00: Adonya en Sidney slapen allebei dus ik heb even tijd voor mezelf! Ik ga meestal even op m'n laptop, wat lezen of wat tv kijken.
15.00: Adonya uit bed halen en daarna kijkt ze meestal wat tv of speelt met haar speelgoed. Als het lekker weer is gaan we even wandelen/ buiten spelen.
16.30/17.00: Adonya in bad en Sidney zit in haar stoeltje lekker te relaxen en naar ons te kijken.
17.30/18.00: ouders komen thuis.
Wat ik er niet bij heb gezet is dat Sidney natuurlijk ook haar flessen nog krijgt( om de 3 a 4 uur). Als Adonya lekker aan het spelen is of op bed ligt heb ik vaak ook nog 1 op 1 momenten met Sidney wat altijd erg grappig is. Als je tegen haar praat en vooral in het Nederlands gaat ze lachen en terug brabbelen, haha.
Vrijdagochtend met de meiden naar The Mall geweest. Lauren heeft een speciale route die ze loopt en die kent Adonya dus ik hoef alleen maar achter haar aan te lopen! Eerst een rondje op de Carrousel, daarna naar een boekhandel waar ze een speelgoedtreinstel hebben op de kinderafdeling, als volgt naar een theewinkeltje waar je theetjes kunt proeven, daarna wat ritjes in die amusement elektrische autootjes waar je geld in gooit (weet even niet hoe je dat noemt). Ennn dan is het tijd voor een pretzel! Vrijdagavond zijn we naar Pennsylvania gevlogen naar Lauren's ouders omdat we zaterdag een Autism Walk hadden. Lauren's neefje Zack is Autistisch en zijn moeder zit in de organisatie van de Autism Walk. Zaterdagochtend ging al vroeg de wekker omdat we om 08.00 uur met z'n allen in de auto moesten zitten! Toen we na een uurtje waren aangekomen heb ik heel de familie ontmoet en zijn we met z'n allen de Autism Walk gaan lopen. Dit weekend was dan ook een familieweekend wat erg leuk was! Oma had veel lekkere dingen gemaakt en ik heb dan natuurlijk ook alles geproeft! Zondag zijn we weer terug gevlogen naar The Cape en dat was niet zo'n geweldige vlucht.. De heenreis was super! Skyline van New York uit de lucht gezien, de wolken waren zoooo mooi en de zonsondergang! Maar de terugreis... poeh dat was me een rit! Het regende en dat is niet zo erg maar als er harde turbulentie bij komt kijken dan hou je toch alles een beetje beter in de gaten. Op het eind waren de wolken lager dan wat hem verteld was en moest hij goed kijken en scherpe bocht naar links nemen om te kunnen landen! Gelukkig is Opa een hele goede Piloot en heeft in veel verschillende vliegtuigen gevlogen (onder andere in KLM, grappig he!) dus voel ik me dan ook echt wel goed!
Maandag 23-04: moest ik werken van 13.00-15.00 uur en ben vandaag even naar de CVS, Stop&Shop en The Mall geweest. Dinsdagochtend: naar Imagination Island geweest en 's middags lekker even buiten geweest en samen met Adonya plantjes water gegeven. Woensdag: Samen met de meiden naar Stop&Shop geweest om wat ingredienten te kopen om koekjes te bakken en dus daarna samen met Adonya koekjes gebakken wat ze erg leuk vond! 's Avonds kwamen Lauren en Santiago thuis en vonden de koekjes zo lekker dat dat ze binnen een avond en ochtend allemaal op waren! (heb ik natuurlijk ook aan meegeholpen he, dat begrijpen jullie wel, haha) Donderdag: van 10.00-11.30 gewerkt en 's middags met m'n lieve mama geskyped! Vrijdag ook niet zolang gewerkt van 07.30 tot 13.00 uur. Dit is vaker zo, 2 of 3 hele dagen werken en af en toe wat uurtjes op de andere dagen maar dat is vaak als de kinderen slapen dus heb ik als nog tijd voor mezelf! En vandaag weer geskyped met mams en paps! Vrijdagavond moest ik vroeg naar bed, wat dus eigenlijk niet gebeurde... omdat ik zaterdag van 09.00-15.00 uur naar school moest! Ik ga naar school omdat 1 van de voorwaarden van AupairinAmerika is dat je cursussen volgt en uiteindelijk 6 credits(punten) moet hebben. Dus wat ik nou ga doen is een trip naar Niagara Falls in Canada!! en daarbij 3 zaterdagen naar Massbay en dan heb ik al 3 credits!! maar ik zal verder gaan met m'n verhaal:
Om 06.45 had ik afgesproken met Laura om bij haar thuis lekker pancakes te eten en daarna samen de rijden naar Massbay Community College. Deze dag was behoorlijk boringgg! Veel geschiedenis van Amerika waar ik uiteindelijk nog toch wel een beetje van wat heb opgestoken. Gelukkig was het wel gezellig met Laura, Lara en Melanie. (lara en melanie zijn 2 duitse meiden die ook in mijn cluster groep zitten). Na school zijn Laura en ik nog even wezen winkelen bij TJ Maxx en zijn we daarna met z'n vieren yoghurtijs gaan eten bij Red Mango.
Zondag: heerlijk uitgeslapen en daarna met Laura en Lara naar Hingham gereden waar we naar wat winkels zijn gegaan, onder andere apple winkel waar we één uur binnen zijn geweest om belachelijke grappige foto's van ons zelf te maken, haha. 's Avonds lekker met z'n 3-en ergens gegeten. En toen was het weekend alweer om!
Maandag 30-04: vandaag is het Queensday... Ik miste de gezelligheid van Nederland op deze dag en de oranje tompoucen! Ik voelde me wel een beetje verdrietig dus besloot ik vandaag lekkere oranje soezen te maken! Gelukkig was het hier ook heerlijk weer dus 's ochtends eerst gezellig met de meiden naar Zooquarium geweest waar we allerlei dieren hebben gezien. Toen even langs de Stop&Shop geweest om wat ingredienten voor de soezen te halen. Adonya naar bed gedaan, Sidney lag te slapen en ik kon beginnen met bakken! Het begin verliep goed maar toen ik ik oven open deed om naar de tompoucen te kijken ging het brandalarm af! Snel op het knopje gedrukt, buitendeur open gedaan om het te laten luchten maar wat ik was vergeten dat deze lieve familie 2 katten(Tarzan en Sprocket) hebben en die mogen niet naar buiten! En op het moment dat ik keek liep sprocket naar buiten! Ik snel naar buiten om sprocket weer naar binnen te lokkken wat lukte, gelukkig! 's Middags niet naar buiten geweest want Adonya sliep erg lang vandaag. 's Avonds hoorde ik dat hun oude au pair (Daisy) en een vriend van hun (haar boyfriend) langs zouden komen om even hoi te komen zeggen! Daisy heeft een visum voor 6 maanden en woont dan ook hier op de Cape. Het is een erg leuke meid en we hebben nummers uitgewisseld om wat leuke dingen samen te doen. Dinsdag heb ik even gewerkt van 12.45-15.00 en ben ik 's avonds wezen fitnissen om te kijken of deze sportschool wat is. Ik heb 3 dagen gratis toegang gekregen dus de volgende dag (vandaag, woensdag) ben ik naar een les Yoga geweest. Nou ik ben denk toch een beetje te nuchter voor dit hoor... Maar heb behoorlijk mijn spieren gestrekt en gerekt, haha. 's Middag ruim 2 uur gezellig met mams en paps geskyped en Niels kwam op het einde ook nog even langs ;). Morgenochtend Pilates. Kijken of dat wat is!

Dikke Kusxxx












  • 03 Mei 2012 - 07:46

    Mammie:

    Lieve Robina,

    wat leuk om zo te lezen wat je allemaal doet. Het meeste heb ik tuurlijk al van je gehoord via skype of via onze de appjes maar soms lees ik ook nog wel iets nieuws.
    Ook zo met die foto's erbij is hartstikke leuk om te zien. Ik kan niet wachten om jou daar met eigen ogen te zien!!
    Liefs van mama xx

  • 03 Mei 2012 - 12:50

    Michanou:

    Leuk om zo weer je verhaal te lezen! Geweldig die foto´s die je gemaakt hebt in de apple store.
    Ik heb ook enorm gelachen om dat brandalarm waarvan je deur open deed en er een kat wegliep. Mij zou echt hetzelfde overkomen zijn. Wel geluk dat de kat terugkwam, dat was mij waarschijnlijk niet gelukt. Jammer dat je oranjesoezen niet waren gelukt, maar volgende keer beter! Ik heb nog aan je gedacht met Koninginnedag. Het lijkt mij ook heel raar als je weet dat het Koninginnedag is, maar je viert het niet. Helaas blijft een oranje tompouce niet goed als je die opstuurt anders had ik het zo gedaan!

    Liefs, Michanou

  • 03 Mei 2012 - 20:25

    Kim:

    Haai lieverd!
    Ook ik was al van je meeste gebeurtenissen op de hoogte, maar het blijft leuk om je verhaal te lezen en te zien dat je zo lekker aan het genieten bent. Helaas moet je de Nederlandse feestjes wel missen, maaaaarrrr ik heb lekker met je geskyped toen ik terug kwam van koninginnenacht(hier 03.00) zo kan je toch even een beetje meefeesten.
    Hahahahahahaha die foto's super grappig!!

    Nou schat ik zie je snel weer op skype

    Loveyou xxxxxxxx

  • 04 Mei 2012 - 17:30

    Mirjam:

    Jeetje Robin, wat heb jij een ander leven daar zeg! Het lijkt wel of je daar al veel langer woont! En je doet alles zo makkelijk! Gewoon ff hop, de auto in naar een vriendin, lekker naar de speeltuin met de kids, op stap met vriendinnen... Super leuk om te lezen! De foto's zijn ook erg leuk om te zien, zeker die met de andere meiden ha ha... En wat een moppies zijn Adonya en Sidney zeg! Gewoon blijven doen hoor, die reisverslagen. Ik lees ze met veel plezier!!
    Groetjes van, Marloes, Laura, Hans & Mirjam

  • 05 Mei 2012 - 08:41

    Julia PIjnenburg:

    Lieve Robin, haha het klinkt superleuk daar! Die foto's dat Adonya koekjes maakt zijn superlief, en Cidny is ookal zo'n schatje! En die foto's uit de Apple-store zijn helemaal geweldig :P
    Fijn om te horen dat je het zo leuk hebt!
    Veel plezier nog!

    xxxjenichtje

  • 07 Mei 2012 - 07:53

    Marijke (Activity):

    Hoi Robin,

    Dankjewel voor je mailtje en het sturen van je weblogadres! Heb me direct aangemeld:-) Leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt! Heel veel plezier nog en als wij iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

    Groetjes,

    Marijke

  • 14 Mei 2012 - 18:03

    Jose:

    Hoi Robin weer super leuk om je verslag te lezen, wat maak je veel mee ontzettend leuk allemaal , en ja kan heel goed begrijpen dat het af en toe erg moeilijk is zeker met speciale dagen , maar vind dat je je er heel goed doorheen slaat, heb echt bewondering voor je dat je het zo goed doet.Ook fijn dat je daar vriendinnen hebt en zoveel met elkaar doet,Je moeder en ik zijn vorige week weer naar ons jaarlijkse uitje LIBELLE DAG geweest, het weer zat niet echt mee maar was wel leuk want Rianne was er ook, maar dat heb je vast allemaal al gehoord. Ontzettend leuk dat je een kaart voor Jespers verjaardag heb gestuurd, hij en wij vonden dat ontzettend leuk zeker dat je er ook aan gedacht hebt.Nou schat hou je taai veel plezier en tot horens xxxxxxxxx van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sandwich

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 14896

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: