Mijn leven in Amerika - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu Mijn leven in Amerika - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu

Mijn leven in Amerika

Door: robininamerika

Blijf op de hoogte en volg Robin

19 April 2012 | Verenigde Staten, Sandwich

Hallo Allemaal! Hier ben ik weer!
Het is alweer een tijd geleden dat ik een verslag hebt geschreven, ik moet het echt een beetje bij gaan houden!

Maar mijn leven hier in Amerika gaat heel goed en ik heb het erg naar mijn zin! Mijn hostfamily is erg gezellig en relaxt! Adonya (de oudste) moest in het begin wel aan me wennen en nog steeds als papa en mama in de buurt zijn wil ze niet veel van me weten maar als de ouders naar hun werk zijn, gaat het super!

Vlak nadat ik was aangekomen kreeg ik een mailtje van een andere au pair om me welkom te heten en of ik wilde lunchen. Natuurlijk vond ik dat super leuk en hebben we afgesproken. Karolina is haar naam en ze komt uit Polen en ze is hier sinds November, dus ze kon me het een en ander vertellen over de Cape! De lunch was erg gezellig en we gaan zeker vaker af spreken! Zondag 1 april zijn mijn hostfam en ik naar Provincetown geweest.(Provincetown is een stad waar veel Homo's en Lesbo's wonen dus in de zomer is er een gay parade en kan je lekker mensen kijken!) We hebben daar toen geluncht en zijn toen naar het strand geweest. Het was jammer genoeg niet zo warm dat je lekker kon zonnen maar het was heerlijk zonnig genoeg om even te kunnen vliegeren!

Maandag 2 april had ik een au pair meeting met allemaal andere au pairs en m'n counselor. Nog voor de meeting had ik afgesproken met Laura (ook een au pair in woont in Kingston) om ergens te gaan eten en daarna samen naar de meeting te rijden wat bij m'n counselor (Barbara) thuis was. De meeting was leuk en ik heb erg leuke meiden leren kennen! Ze wonen ook niet al te ver van mij vandaan. Deze week heb ik veel gezocht/geregeld voor de vakantie van m'n ouders! :D Ze komen 2,5 week in Augustus, Jippie!! Haha. Eerst gaan we een paar dagen naar NY en daarna logeren m'n ouders een week bij mij thuis en daarna een week in een Vakantiehuisje vlakbij het strand en dan nog een weekend bij mij. Het duurt nog even maar als je er zo mee bezig bent lijkt het heel dichtbij! Deze week ben ik ook nog met Adonya naar zwemles geweest. Vrijdag was het erg lekker weer en zijn bijna heel de dag buiten wezen spelen en wandelen, s'avonds lekker pizza gegeten. Zaterdagavond had ik met Laura en Juliane afgesproken om naar de film te gaan. We zijn naar Titanic geweest waar ik toch weer een klein traantje gelaten heb... Zondag zijn we een dagje naar Providence(Rhode Island) geweest naar de moeder v. Santiago(m'n hostdad). De week van 9 april was(samen met m'n hostdad) een drukke leuke week! Maandag zijn we(hostdad, meiden en ik) 'sochtends naar Imagination Island in Plymouth geweest: dat is een overdekt speelparadijs voor kinderen. Er zijn verschillende hoekjes waar de kinderen met van alles kunnen spelen. Tussen de middag zijn we gaan lunchen bij New Tokio. 's Avonds ben ik samen met Karolina gezellig ergens gaan eten. Dinsdag: vandaag gingen we weer naar peuterzwemles van Adonya. Na de lunch thuis zijn we naar het strand gereden en over een boardwalk gelopen. Het was heerlijk weer maar de wind was wel fris dat ik er pijn in m´n oren van kreeg... Is nog geen zomer! 's Avonds wezen eten bij een mexicaan San Diego's! Woensdag wilden we naar Heritage museums gaan maar was nog gesloten... dus zijn we naar een playground geweest en hebben we daar even gespeeld. Daarna hebben we geluncht in het Theehuis! Wat echt super schattig is en ze hebben echt heerlijk eten! (iedereen die langs komt ga ik zeker meenemen naar het Theehuis, zo leuk!) Donderdag was ik lekker vrij dus ben lekker lang op m'n bed blijven liggen en Lost gekeken! 's middags naar the mall geweest want moest wat dingetjes kopen en ik kreeg vandaag een pakketje van thuis!! Super leuk! Met tijdschriften en drop en m'n Birkenstocks!! want die was ik vergeten... maar nu heb ik ze gelukkig voor als het lekker weer is! Vrijdag ben sportschoenen wezen kopen want ik wil hier gaan joggen 'sochtends als ik vrij ben.(ik hoop dat ik het vol hou!) Zaterdag en zondag heb ik het super gehad! Zaterdagochtend ben ik naar Laura in Kingston gereden en zijn we samen naar Braintree gereden en daarvandaan met de trein naar Boston gegaan want we gingen naar een RED SOX TOUR! We hadden super weer en het was erg leuk om Fenway Park te zien en was veel indrukwekkender dan ik dacht! Heb ook veel foto's gemaakt. Daarna zijn we(Laura, Lara, Melanie, Hannah en ik) door een mooi park naar Newbury street gelopen en hebben we daar lekker pizza gegeten! Newbury street is een erg lange straat met heel veel winkels dus daar ga ik hopelijk vaker heen! Rond 16.00 zijn Laura en ik met de trein naar Cambridge gegaan want daar was een voetbalwedstrijd wat Laura graag wilde zien(natuurlijk voor een jongen haha).Voordat we naar de wedstrijd gingen zijn we nog gestopt om HARVARD te bezichtigen! Dat was echt heel raar om daar te lopen maar wel heel leuk. Tijdens de wedstrijd kwam Kira (een au pair van een andere organisatie) ons vergezellen. Na de wedstrijd zijn we naar Kira's huis gegaan omdat we zo moe waren van de hele dag en het plan was om bij Kira te blijven slapen. Dus hebben we onze PJ's aangetrokken en zijn we filmpje gaan kijken! De volgende ochtend zijn we gaan ontbijten bij Starbucks en werden we opgehaald door Lara, Melanie en Hannah want we hadden afgesproken om naar de witchtown Salem te gaan! Het weer was heerlijk en we zijn lekker in het zonnetje gaan lunchen bij Salem Beer Works. Salem is heel leuk in de maand Oktober heb ik me laten vertellen want zoals jullie waarschijnlijk wel weten doen ze hier in Amerika heel veel aan Halloween! En dan is Salem erg leuk/spannend om naar toe te gaan! Nu was Salem een leuk stadje met terrasjes en heksenwinkeltjes.

Ik ben heel erg blij met jullie reacties op mijn blog maar ook alle lieve berichtjes die ik heb ontvangen op Facebook en whatsapp! Mis jullie!
Love you! Liefsxx





  • 20 April 2012 - 14:52

    Julia PIjnenburg:

    Heeey Robin,
    Superleuk om te lezen wat je allemaal meemaakt, hou het zeker in de gaten!
    De foto's zijn ook heel leuk!
    Veel plezier!

    xxx

  • 22 April 2012 - 12:22

    Petra Pijnenburg:

    Hey Robin, wat een goed besluit heb je genomen om naar Amerika te gaan! Geweldig om te lezen wat je allemaal doet en meemaakt. Dit is echt een ervaring waarop je je hele leven zal terugkijken.
    En je hebt ook echt wel tijd voor jezelf! Geniet er van meid! Liefs van Petra X

  • 25 April 2012 - 19:07

    Jose':

    Hoi lieve Robin, wat super leuk om je reisverslag weer te lezen, was ik nog maar 24 !! haha , blij dat je het zo getroffen hebt met je gezin,en dat je zoveel vrijheid krijgt,ook fijn dat je zo n leuk contact hebt met de andere au pairs, hier alles zijn gangetje, ik hou je moeder wel bezig hoor, en ben echt benieuwd naar je volgende verslag, niet te lang mee wachten hoor!!Veel plezier en geniet ervan! groetjes van ons en hele dikke xxxx

  • 03 Mei 2012 - 02:04

    Robin Voois:

    Hey!! Wat lief dat jullie reageren! Ik vind het erg leuk dat jullie mijn reisverslagen lezen! Ik ben niet zo van het elke week een verslag schrijven maar dit gaat prima zo! Erg leuk om jullie berichtjes te lezen!
    Dikke kusxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sandwich

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 14893

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: