Bijna weg... - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Robin Voois - WaarBenJij.nu Bijna weg... - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Robin Voois - WaarBenJij.nu

Bijna weg...

Door: robininamerika

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 Maart 2012 | Nederland, Hoek van Holland

Lieve allemaal!

Morgen vlieg ik al naar Amerika! Heel erg raar om straks gewoon een jaar weg te zijn maar ik heb er erg veel zin in!

Ik land in New York (vliegveld Newark) en word daar opgevangen door au pair in america. Ik vlieg samen met een ander meisje wat ook als au pair in Amerika aan de slag gaat dus ben niet alleen!

Ik kom bij een spaans gezin die in Sandwich in Massachusetts wonen.(vlakbij de kust bij Cape Cod :D) Zij hebben 2 meisjes, van 2 maanden en van 2 jaar.

Mijn nieuwe adres voor het komende jaar is:

8 vacation Lane
Sandwich
MA 02563
United States

Ik houd mijn eigen nummer dus als je wilt smsen kan dat gewoon! En natuurlijk heb ik Skype!

Ik ga jullie missen hoor! :)

Liefsxxx Robin

  • 11 Maart 2012 - 15:40

    Michanou:

    Ik blijf het superstoer vinden dat je gaat! Ik wil je heel veel plezier en succes wensen in Amerika!
    Voor morgenochtend wil ik je alvast een goede reis (vlucht) wensen.

    Liefs, Michanou

  • 11 Maart 2012 - 20:53

    Miranda:

    Goede reis! Echt super! Liefs, Miranda

  • 11 Maart 2012 - 23:25

    Denise:

    Super! Heel veel plezier en doe voorzichtig! Ik hou je in de gaten hier :-)
    Goede reis!!!
    Xxxxx

  • 12 Maart 2012 - 15:53

    Familie Pijnenburg:

    Lieve Robin,

    Als je dit leest zal de heenreis waarschijnlijk achter de rug zijn. We hopen dat deze goed is verlopen.
    Heel leuk dat we je op deze manier kunnen volgen en contact kunnen houden. Wij gaan jou namelijk ook missen!! :( Succes de komende dagen met acclimatiseren. We denken aan je! Dikke kus van ons 4
    XXXX

  • 12 Maart 2012 - 18:15

    Marie-José:

    Robin! Heeeeeel veel plezier met dit grote avontuur! En leuk dat we je op deze manier kunnen volgen! Liefs, MJ

  • 14 Maart 2012 - 08:14

    Mirjam:

    Hoi lieve nicht,

    Ik hoop dat de heenreis en je eerste dag(en) goed zijn verlopen. Ik moet zeggen dat je heel veel in m´n gedachten bent hoor! Ik vind ´t nog wel een raar idee dat je zo lang weg blijft maar voor ons zal dat ook wel wennen, net als voor jou. Wel heel leuk om je zo te kunnen volgen en dat gaan we zeker doen! Heel veel plezier en geniet ervan!

    Dikke kus, Mirjam

  • 18 Maart 2012 - 15:34

    Familie Hofland Patr:

    Lieve Robin,
    super dat je nu in Amerika ben, hoop dat je goed "geland" en op je adres waar je een jaar zal verblijven. Ga je volgen!

  • 03 April 2012 - 11:53

    Annemarie:

    Hoi Robin,

    Je zal wel denken... wie is Annemarie... dan moet je maar even aan je spaarloon denken ;) Ik zag deze site voorbij komen op facebook bij Miranda van Bilsum. Ik wil je daar heel veel plezier wensen in The USA! En ik ga met veel plezier al je verhalen en avonturen lezen. Ik zit dus met spanning te wachten...
    Hopelijk tot schrijfs ,

    Groetjes Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoek van Holland

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 14891

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: