Februari en stukje maart - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu Februari en stukje maart - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Robin Voois - WaarBenJij.nu

Februari en stukje maart

Blijf op de hoogte en volg Robin

17 Maart 2013 | Verenigde Staten, Hyannis

Het weekend van 1 februari was ik heerlijk weer een weekendje alleen thuis! Zaterdag wat lekkere dingen met boodschappen gehaald. Eigenlijk niet zoveel gedaan dit weekend. De week van 4 feb heb ik aardig wat gewerkt en is er heel veel sneeuw gevallen. Vrijdag was er zoveel sneeuw gevallen dat ´s avonds om 20.00 uur de stroom uit viel... De volgende ochtend was het ijzig koud! Vreselijk! De openhaard ging aan en wachten tot de stroom weer aan zou gaan. ´s Middags om 15.00 uur hadden we weer stroom. Gelukkig hebben wij dit niet in Nederland. Het weekend was Adonya´s verjaardag maar omdat er zoveel sneeuw was gevallen belde de children´s Museum (binnen speelplaats voor kinderen) ons dat het niet door kon gaan door al die sneeuw. We zijn toen naar opa en oma in Providence gereden om daar Adonya's verjaardag te vieren. De week van de 11e feb heb ik met de meiden geknutseld voor valentijnsdag, veel handjes en voetjes geverfd en daar een kunstwerk van gemaakt. Dinsdag was ik alweer 11 maanden in Amerika! Vrijdagochtend gingen Lauren, de meiden en ik naar het vliegveld want we gingen naar Pennsylvania, laatste keer :(. Santiago moest werken dit weekend, de rest van de familie was er wel. Lekker druk met al die kinderen. Adonya is erg verwend met al die cadeaus. Ik merk dat de verjaardagen erg uitgebreid worden gevierd, helemaal als ze 1 jaar worden. Zondagavond kwamen we weer thuis maar het was nog maar de vraag of we wel konden viegen die dag. Het probleem was het weer op de cape. Veel sneeuw en wind maar gelukkig hadden we een prima vlucht, alleen de landing was een beetje eng, haha.
Maandag 18 feb: m'n lieve broertje is 21 jaar geworden!! Hiep hiep hoera! Deze week ben ik al bezig geweest met mn spullen te pakken... Zaterdag lang geskyped met thuis! Nog even naar k-mart en de mall geweest. Zondag zijn we met z'n allen en oma Pilar wezen ontbijten bij de keltic kitchen, smiddags nog even naar de mall geweest.
Week van 25 feb: maandagochtend was ik alleen met sidney en zijn toen saampjes naar panera bread geweest om te ontbijten. Daarna nog wat geshopt, smiddags was ik lekker vrij. Elke maandagavond kijk ik samen met Santiago en Lauren naar Walking dead, favo serie!! Volgende dag was het heerlijk weer en ben ik met die meiden naar de playground geweest. Adonya heeft leuk gespeeld met de andere kids. Ze is dol op andere kinderen. Ze gaat nog niet naar school en gaat ook niet naar een peuterspeelzaal op kinderdagverblijf dus ontmoet ze niet zoveel andere kindjes, wat ik wel heel jammer vindt voor haar. Ze vind het zo leuk. Vrijdag moest ik eigenlijk heel de dag werken maar Santiago kwam om 15.00 uur thuis dus was lekker vroeg vrij. Zaterdag met cloe afgesproken. Was alweer tijdje geleden omdat ze geregeld met der hostfam in NYC is. We zijn gaan ontbijten en daarna nog een beetje wezen shoppen. Om 4.30 moest ik werken tot ongeveer 10.30 uur, Santiago en Lauren hadden samen een date. De volgende dag had ik weer afgesproken met cloe, we zijn naar Wareham gereden, dat is ongeveer 40 minuutjes rijden vanaf Sandwich. We zijn daar naar TJmaxx, Target geweest. Wat leuke cadeautjes voor thuis gekocht!
En toen was het weer maandag! Lekker rustig weekje, 2 hele dagen gewerkt en de rest van de dagen een paar uurtjes, behalve het weekend dan. Maandag zijn we naar het winkeltje vlakbij gelopen om daar wat snoepjes te kopen en lekker even in het zonnetje gezeten. En daarna nog een mooie krokodil gemaakt van een eierdoos. Lauren en Santiago vonden het helemaal super! Dinsdagochtend was ik weer alleen met Sidney, lekker 1 op 1 gespeeld. Normaal gesproken slaapt ze 's ochtends niet meer maar nu was ze wel erg moe dus ze heeft iets langer dan een uur geslapen en in die tijd heb ik een klein Dutch apple pie gemaakt. Donderdag en vrijdag ben ik vooral bezig geweest met m'n spullen. Jeetje wat heb ik veel spullen zeg. Als je het zo opgeruimd ziet valt het wel mee maar als je dan alles gaat uitzoeken valt het echt tegen. Vrijdag wilde ik naar de playground met de meiden maar het had aardig wat gesneeuwd dus dat plan ging niet door.

Zaterdag 9 maart was ik jarig!! Happy birthday to me!! 25 jaartjes alweer, ik voel me toch echt wel een beetje oud hihi. Ze zeggen hier juist dat ik hartstikke jong ben terwijl Santiago en Lauren ook pas 35 jaar zijn. Ik heb een lekkere kwarktaart gemaakt en eigenlijk moest ik werken op mn verjaardag omdat Santiago een probleem op z'n werk had maar uiteindlijk hadden ze hem niet nodig. 's Avonds gingen we uiteten voor mijn verjaardag bij een japans restaurant. Oma Pilar ging ook gezellig mee! Van m'n hostfamily heb ik een cheque voor m'n verjaardag gehad omdat echt ik niks meer in mijn koffer erbij kan hebben. Ik heb die avond ook al mijn afscheidscadeautje gehad: een hele lieve kaart en van Tomas Sabo geboorte steentjes van Adonya en Sidney en een schelpje als aandenken van de Cape. Dat was echt een heel lief cadeau! Ik ga ze zo missen..
Zondag: clustermeeting over belasting betalen. We gingen uitrekenen wat we moesten betalen aan belasting en verder nog wat gezellig gepraat en taart gegeten! En als laatste mijn au pairs certificaat gehad!

Nog 1 verslag en dan ben ik weer thuis!!

Liefsxxx

  • 17 Maart 2013 - 23:33

    Miranda:

    Hey Robin, ik heb je verjaardag gemist in alle drukte rondom mijn verhuizing naar Spijkenisse. Nog van harte. Je zult wel met gemengde gevoelens afscheid nemen, maar herinneringen blijven!!! En wat voor herinneringen. Je hebt het echt getroffen! Nu aftellen naar de 20e. Ik wens je alvast een goede reis en tot snel ziens in Nederland. Liefs

  • 18 Maart 2013 - 23:04

    Mams:

    leuk verslag weer ik zal ze missen maar ben zo blij als je weer hier bent kan je me alles gewoon vertellen!!! :-) xx


  • 20 Maart 2013 - 14:10

    Petra:

    Het zit er op meid, bijna naar huis! " Elk afscheid is de geboorte van een herinnering". Goede reis en tot gauw!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hyannis

Robin

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 14860

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 20 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: